Stopp, Stanna!
När viljan vill mer än vad kroppen orkar.
 

Måste lära mig att stanna upp och tacka nej till mig själv. Man kan omöjligt hinna 1204971024saker på en dag, hur mycket man än vill.
 
Önskar bara att allt kunde bli klart så man slipper tänka på det. Jag vet att disken, tvätten och städningen aldrig tar slut nu. Hur mycket jag än kämpar så blir det alltid mer. Såklart.
 
Men när man väl placerat ut och spikat upp alla tavlor, då behöver man inte gör det igen efter en vecka. Inte heller när man skruvar dit säng men, eller  möblerar eller låter var sak hitta sin plats. Då har de en plats där de alltid ska vara på när de inte använd. Så simpelt, men aldrig att det går, inte här hos oss. Allting vandrar runt. Tillslut är allting i mitt rum. Alltså måste jag ta tag i det själv för att det ska komma därifårn, var sig det är mitt eller ditt.
 
Stanna, Ellen, Stanna. Tacka nej till dig själv, du hinner inte allt!
#1 - Sara

Eller så kan man ju be om hjälp ;-)