Plugga?
Tanken slutar aldrig, den snurrar i mitt huvud hela tiden. Ska jag våga börja plugga igen? Vill jag in i den "skiten" en gång till? Tänk om jag väljer fel? Om det inte alls passar mig? Omg...!
 
Mina tankar snurrar på först ett Tekniskt basår och därefter vidare som byggingenjör. Det största problemet just nu är att man måste läst Engelska B. Jag är totalt värdelös på engelska, hatar det helt. 
 
Vart kommer man i livet utan utbilding? Ingenstans.
 
Jag vill absolut inte jobba som tidningsbud livet ut, hels inte ens månaden ut. Det tar kål på mig snart.
 
Jag måste ta tag i mig själv, kan inte låta allting rinna ut i sanden och hoppas på att något kommer till mig. För så är knappast verkligeheten.
 
Vill jag börja pendla igen, sitta i skolbänken? Ha tentor, läxor och uppgifter? Fixar jag det?
 
It´s snurring in my head ( Ni ser...)...
 
 
Puss!
#1 - cornyz.blogg.se

Kör stenhårt med engelskan, det GÅR om man vill! Jag kan hjälpa dig!
Omringa dig med språket, läs mycket på engelska osv, då kommer man in i det! :)

Svar: Okeej, taaaack! :D
Ellen Svahn