Välkommen till min babbelhörna
Jag trodde att ensamma helger här uppe skulle gå så långsamt men de bara shwichar förbi. Har ju ändå hittat en del saker att roa mig med. Som att umgås med Anna och vara uppe alldeles för sent för att stå och prata vid hennes port. Haha. Man låter ingen gå själv på nätterna eller hur? Jag har ju Nalle så vi har alltid gått med henne till sitt. 
 
Idag har jag pluggat fram till ett-två tiden sen drog jag bort till Anna och ett träningspass. Var hemma igen lite efter sex. 
 
Nu däckad i soffan med chokladbollar.  Haha. 
 
Träningen var bara i förebyggande för att få gotta mig senare 😉 haha. 
 
Vi har redan haft alla föreläsningar för denna kursen och denna veckan är det labb. Min är på torsdag så tills dess är det bara självstudier. Ganska chill på sitt sätt. 
 
Till helgen kommer äntligen Simon, kanske redan i morgon. Äääääntligen få träffa min favorit kille!
 
På tal om helt annat, betyget är ändrat på min första tenta igen till G. Så woop woop! Dock varar nog inte lyckan så länge för denna veckan får vi resultatet på kemin. Usch!
 
Ha det fint, puss!