Rastlös och uttråkad

Visst, en hel veckas "bonus-ledig" låter väldigt skönt men inte med en klumpfot att drass med. Är så trött på det här nu, det är inte alls min grej att gå hemma på det här sättet. Jag vill kunna göra grejer och inte vara tvungen till att sitta still.
Som ännu en exktra bonus så är hemnätet slut surfat... Är ni förvånade.
Usch, vad tacksam man är att få vara frisk med två annars hela fötter och ben. Just nu är jag bara inte glad för att gräset var halt...
Visst, jag är jättetacksam att det inte blev värre, brutet eller åt det hållet.

Jag ville ju göra så mycket denna sista veckan. Packa, städa, rida, sy, plantera om blommor, njuta av sista tiden med Simon. Nu blir allt bara halvdant och hafsigt...

Ni kanske förstår min frånvaro? Jag är ändå inget kul att lyssna på just nu.

Puss