Lördagens nöje
Har ni haft en bra lördag? Min har swishat iväg väldigt fort! Satt igår kväll och skrev en lite lista på vad jag kan/ska göra i helgen för att slippa bli rastlös och lat. Gissa hur mycket jag fick avprickat? Inte ens hälften, haha!

Direkt efter frukost tog jag och Nalle morgonpromenaden bort till Jennifer och fortsatte på ytterligare en långpromenad. Vi gick förbi en rastgård och släppte hundarna så de fick springa avsig fritt. Nalle fick hälsa på en annan liten hund men vissade inget jättestort intresse efter hälsningen. När vi typ tänkt gå kom en annan hund dit som gärna vill busa med Nalle. Jag tyckte han skulle få passa på när ändå möjligheten fanns. Det blev inget jättebus utan mest gå runt och lukta och pinka, haha. Tror ändå han uppskattade de väldigt mycket! 

Efter det satte Jennifer och jag oss med plugg, seminariefrågor, 12 stycken. Vid tre tog vi ett break och handlade sushi och mumsade i oss innan vi fortsatte ända till halv sex. Herre, i fem timmar kämpade vi på och blev klara! Såå skönt att ha det gjort och med bästa sällskapet!

Jag hade inte tänkt att det skulle blivit hela dagen där men nu i efterhand heeelt klart värt det! Just nu finns inget som är viktigare än plugget och rasta hunden. Även lite mat kan vara bra ibland, hehe. Sen blev det 40 min  promenad hem igen. 

Direkt hemma dök jag ner i handfatets avlopp. Usch, fy och urk! Vidrigt men behövligt! Vattnet har runnit ner ruskigt dåligt och jag har varit orolig för helt stopp. Försökte få hyresvärden att fixa det men det skulle hyresgästen stå för själv. Urk att städa efter någon annan...! Men trots allt gick det helt okej bra, vidrigt och illaluktande, men passade på att ta duschen också när jag ändå var igång... Så hela badrummet fick sig en omgång! Check på de! 

Nu har jag myst ner i soffan framför Mello med lite godsaker i skålarna. 

Ha en fin kväll, puss!