Hello, it's me

God morron god morron!
Vad händer?

Jag chillar i fotöljen på jobbet innan dagens arbetspass börjar.
Idag fick jag äntligen till morgonplanen. Gillar att komma några minuter, hellst tio, innan jag börjar så jag hinner med att skriva lite här.

Igår fick hästarna varsit ridpass. Volmar fick sällskap av Nalle. Vi jobbar på att hålla form, takt och tempo. Det tar sig även om jag själv är sjukt ur "hästform". Kan äntligen rida på med mina nya ridstövlar! Har typ bara två hål längre än vanligt nu.
Sally fick sällskap av lille Kiro. Vi red ner på samma åker för att se hur höger galoppen låg till. Hon var på hugget och ville hellst bara rusa runt och latja. Kiro fattade först inte grejen utan förljde skrikt med i varje volt och sväng innan ham kom på att han kunde nosa på annat. Haha!
Ville inte köra helt slut på Sally så körde väldigt kort. Tog en väntergalopp i racer fart, tösen bestämde farten. Gjorde mig redå för även en höger, la oss på volt i hörnet på åkern. På första försöket tog hon rätt! Wiiioe!! Så lät henne rulla på en stund över hela åkeren.

Senare på kvällen var det träning. Backträning med stavar. Phuuu!

Jag står förvånadsvärt på benen idag.

Puss

#1 - Sara

jag är så imponerad över att du är så taggad å bara kör på. Jobba, träna 2 hästar, motionera och ta hand om 2 hundar och även ta hand om dig själv. Kram

Svar: Det funkar men det är inte alltid helt optimalt just nu med pluggandet också. Men helst hade jag levt så hela tiden.
Ellen Svahn