När man får säga ledig
Nu har jag lite påsklov och ska njuta av friheten och livet så mycket det bara går!

Igår skrev vi alltså tentan i hemska kemikursen i fem timmar. Usch är nog min ända kommentar på den. Riktigt, riktigt svår. Får hoppas att jag samlade ihop några poäng, typ. 

Direkt efter tentat hoppa jag på tåget hemåt, busade till det och tog ett tidogare tåg från Norrköping så jag fick vänta i Mjölby istället vilket innebar att jag fick chansen att träffa Cornelia. Underbara 20min, jag blev så överlycklig när jag såg henne på perongen så jag bara brast i gråt. Hihi, känslan av sin bästavän och saknaden som man lastat på sig. 

Nu har jag sovit jääättegott utan massor knasiga drömmar. Sov tills solen och katten väckte mig, livsnjutareN, haha!

Nu efter frukosten ska jag hoppa på cykeln ut till Helgarp, har ju ingen bil nu för tiden. Kommer rida båda hästarna och får sällskap av Elin och Fazon. Gissar på att Volmar kommer spricka av lycka, haha! Han har verkligen fattat tycke om Fazon, de är som själsfrender, två riktiga bästisar. 

Ha en fin dag, för det ska jag 😉
Puss!