Inne i tentaplugg-bubblan
Vet ni?! Om en vecka är jag hemma! Då är kursen av tentad och det är "sommarlov". Jag spricker av lycka hur snabbt första terminen har gått! För jag menar; tiden går snabbt när man har roligt. Alltså menar jag inget negativt med det. 

De senaste dagarna har bestått till största del av plugg, plugg och plugg. Vilket resterande av tiden kommer göra med. 

Igår kväll avbröt vi plugget lite spontant och bestämde oss för en utekväll på Värmlands nation. Jag, Emma, Jennifer och Ulrika med tvp av hennes killkompisar. Vi hade såå kul! En toppen lyckad utgång med massor skratt och dans. Även om det finns elaka personer på dansgolvet så söker bråk så stoppade de inte oss. Haha. 
Jag brular aldrig bli bakis eller må speciellt dålig dagen efter. Men bara för att jag sa det innan så fick jag smaka på det idag, typiskt. Har mått lite lätt illa hela dagen men inte värre än så. 

Tog mig ut på en promenad för att rensa  och lufta hjärnan. Upptäckte att de byggt en hundrastgård i parken närmast mig. Hur perfekt? 

Nu ska jag äta varm banan med choklad innan jag snarkar i sängen. 

Bjuder på lite bilder från senaste dagarna.  






Har inte hunnit med alla vår och sommartecken iår. Det är ju så fint och grönt ute nu!



Puss