Listan prickas av
Jag fixade den hemska muntan idag! Jag blev alltså godkänd och bär huvudet högt idag, haha. 

Emma och jag firade vårt betyg med sushi utomhus på ett berg med fin utsikt. Jag skojar inte när jag säger att vi nästa rann iväg av svett i värmen. Haha, sommar är verkligen här! Upp emot 27 grader idag. 



Vi kände för att fortsätta vara ute i solen. Så vi tog med en filt och plugget ut, köpte glass och solkräm. Kämpade på i två timmar och mobilbatterien var slut aå vi var tvugna att gå in för att få tag på våra övningstentor. 

Jag känner mig ganska i fas, för tillfället, inför tentan. Som vanligt vill jag inte säga för mycket redan nu. Två dagar med plugg kvar nu! Jag kommer kötta på som aldrig förr! Blir nog en sväng ute i en park om vädret är lika fint som idag, motivationen är lite högre då. 

Håll tummarna för mig och ha det så bra. Puss
#1 - Alexandra

Skönt med godkänt!! Muntor är ju inte allt för roliga 😉 Dags för att ses o gå ut o gå lite i sommar va? 😊

Svar: Jaaah och jaaa!! 😀😉😀👍🏻
Ellen Svahn