Lite mer power än sist
Nu har jag fått lite nya krafter, ska försöka samla upp mer under sömnen inatt.
 
Dagen har varit vääldigt lång men produktiv i pluggväg. Jag struntade i allt vad sovmorgon hette och tog mig bort till BMC till 8. Satt och pluggade med Ellen fram till tolv. Vid 12.15 började workshopen och höll på till 15.
 
Dirket efter hade jag bestämt med min labbpartner att skriva klart våran rapport. Dock fick hon förhinder och kunde inte komma, så jag satte mig själv och försökte göra så mycket som jag kunde fram till 17.20. Då kan jag säga att mina ögon var riktigt slut och torra av dålig luft. Haha.
 
Lite spontant bestämde jag att följa med de andra till Pharmen för "insparks-snack" för nästa termin. Efteråt kunde man köpa mat och dricka och bara få sitta och prata med trevligt folk. Äldre terminare kunde lugna mina nerver och peppa till att kämpa vidare. Precis vad jag behövde, mycket mer effektivit att höra det från någon som gått igenom samma sak och vet exakt vad det handlar om.
 
Nu är jag dödstrött och ska nog hoppa i sängen ganska direkt. I morgon blir det nog en till lång dag.
 
God natt, puss


Är evigt tacksam för alla nya fina vänner jag funnit här! <3