Att vakna rätt

Igår vaknade jag på helt fel sida, var bara allmänt sur, vresig och trött hela dagen. Så jag bestämde mig för att sova på saken och vakna till en bättre dag idag. Sagt och gjort!

Jag mår så mycket bättre av att komma upp tidigt och hinna med mer av dagen och ljuset. Eftersom jag är en hejjare på att snooza så la jag mobilen på köksbänken. Då har man inget val när man vaknar, haha!

Nu klockan straxt efter ett, jag har hunnit med två Nalle-rundor varav en med cykel, frukost, lunch och ca. 4 timmar plugg. Yees, den känslan slår det mesta. Ta tillvara på tiden!

Nu börjar repititionen av allt som vi ska kunna. Nöta nöta och nöta!

Måste verkligen ta tag i den andra kursen också, den har halkat på sidan.

Väntar på svar från Kemi tentan också, vi håller alla tummarna. Annars blir det totalt tre tentor nästa vecka, phhust!

Ha en fantastiskt bra dag!
Puss