En bal på slottet
Klart jag måste visa er bilder från balen!

Emma och jag fixade oss iordning hemma hos mig i några timmar innan avfärd. Vi började med att fira den stora dagen med sushi-lunch så vi hade en bra grund att stå oss på, haha.
Sen började vi locka våra hår och sminka oss, nära på löjligt noga, haha! Hade någon hört oss hade de suckat högt.. "Emma kan jag ha det är rouget?" "Ellen ser det här bra ut? Mer? Mindre?" "Vilken färg på läpparna?" "Kan jag ha den här? Hur ser det ur? Är det jämt?" "Hjäääääälp mig"...osv
 
Ni kanske kan tänka er?
 
Efter att ha panikat med fransarna bestälde vi en taxi via uber i all hast... Inte tänkte vi på hur vi skulle ta oss dit, på cykel som jag hade tänkt? 
 
Känslan att gå in i slottet var så mäktig. Att lilla jag är bjuden och har en utgiven sittplats. Häftigt! 
Maten var okej god och lika så talen. Det bästa var nog ändå, när gamla Dragos orkester spelade, alltså Pharmens egna orkester. Det blev såånt stå hej och liv så man bara skrattade. 
 
Det blev ingen vals/bal dans för min del, jag vågade inte riktigt med min fot i klackarna, sen var man så himla trött också. Dock var vi med en stund på "disco-dansen" där musiken var sååå dåligt mixad... Vi stod nästan och skämdes.
 
Så en helt okej baldag, även om jag personligen nog tyckte fix-tiden med Emma, innan var allra bäst ;)
Bästa Emma <3





 
 


Vi hade så roligt när vi fixade oss i ordning. Även om det blev lite kaos, med smink, hårspray och lösögonfransar överallt, haha!

 

Visst blev vi förstjustande fina ;)
Puss