En tisdag i alla ära
Det känns som dagen har gått i ett, även om inte speciellt mycket har hänt. Jag försov mig lite imorse, även om det bara var 10 minuter så blir det lite stressat. Drog in på "fixa-mig tiden", vilket jag alltid plockar tid ifrån när jag är sen, så Nalle får sin promenad tid som han ska. Kom till skolan i bra tid och då lugnar man sig snabbt. Fyra timmar föreläsning om centrala nervsystemet, parkinson och alzeimers sjukdom och dess läkemedel gick vi igenom. Väldigt mycket att förstå och ha koll på.
 
Under lunchen kom det upp om att vi har inlämning på vårt "recept" redan på fredag. Jag har helt glömt bort den inlämningen och av någon anledning lagt de åt sidan i väntan på bättre tider. Haha. Tur att det koms på idag och inte på typ lördag, då det hade varit för sent. 
 
Så efter Nalles middagspromenad, en snabb handling och matlagning satte jag mig och började titta på mitt läkemedel och recept. Få en överblick vad jag har framför mig. Jag ska läsa på och skriva om Stilnoct som är medicin vid sömnbesvär. Intressant men komplicerat, som de flesta läkemedel är.
 
Nu har jag intagit soffläge, samtidigt som jag just bokade biljetter till en konsert i vår. Wiiie, så himla kul och spontant! Ska värma till lite te vatten och en fralla och gotta mig.
 
Sov gott, puss!

En trött Kiro i somras 
#1 - Sara

Man blir ju nyfiken, konsert med vem/vilka?

Svar: Ska skriva mer om det 😉
Ellen Svahn