Matsmart
I morse sprang jag ner till affären och hämtade ut ett paket från matsmart.se. Min första beställning därifrån. Jag har kolla igenom många gånger och tänkt lägga en order, men har dragit ut på det. Mitt tips är att kolla in och se om ni hittar några fynd, vilket inte alls är svårt. Jag har väldigt lätt att klicka i väldigt mycket produkter men sen ångra mig när jag ser slut summan. Den är ju alltid skrämmande när man ser en stor summa pengar som ska ut, därför dubbelkolla vad man verkligen får för de. För det är prisvärt i stora hela.
 
Nog babblat, vill ni se vad jag fick hem?
 
Jag valde så mycket ekologiskt jag kunde, lika väl att passa på. Runt 400kr betalade jag för allting. Paketet var så mycket större än väntat, haha. Varför är det alltid så?
 





Det ser ju så lite ut men ändå inte, haha.
 
Är så otroligt trött nu så jag nära på somnar ståendes, bästa att krama kudden.
 
Puss
#1 - Sara

Sprang tror jag inte att du gjorde😜
Vad är det i den svarta plastburken?

Svar: Inte riktigt, men nästan :PDet är faktiskt proteinpulver, är lite skeptiskt mot sånt, men tänkte det kan vara värt att testa och "smidigt" när man har bråttom ibland och så där...
Ellen Svahn