Onödigt babbel
Om två veckor tentar jag av två kurser! Den ena kursen har jag inte ens börjat repetera än, kommer börja med det i morgon. Se hur mycket jag minns och vad jag inte har förstått. Samtidigt som jag måste nöta in den ordinarie kursen.
 
Livet som student är stenhård, på alla sätt och vis.
 
Annars är det rätt så bra här. Har vant mig vid vardagen och fått till ganska bra rutiner. Har umgåtts väldigt mycket med fina Emma de senaste dagarna. Vilket har varit super mysigt även om vi lyckas vara vakna några för många timmar än vad jag är van vid. Haha.
 
Biljetter för helgens resa är bokade, åker hem på torsdag kväll och tillbaka hit på söndag kväll. Hoppas på en härlig med produktiv helg. Kommer tyvärr inte hinna med så mycket lantliv och chill som jag önskar. Det kan ju tyvärr inte funka alla gånger. Huvudsaken är ju att jag blir bra firad, hahaha!
 
Har visst lite skrivtorka ikväll, så detta får räcka idag. Haha, typsikt.. Så flamsigt det blir ibland....
 
Puss!
 
 
 Två väldigt saknade tokar <3