Åka hem eller stanna kvar?
God kväll kära vänner!
 
Från lunch idag så har jag gått på en halvtaskig autopilot. Mina ögon har varit såå trötta nu på eftermiddagen så det får bli läggdas vid tio idag, även om jag kunde somnat redan vid 7, haha!
 
Har suttit en stund med labbrapporten och suckat över den en del, men tror jag fick kläm på det tillslut. Nu är det bara ett diagram/kurva som ska till vilket inte sammarbeter eftersom jag bara har openoffice... Så får fixa det från en annan dator.
 
Pratade med Simon innan, han vill bjuda mig på en hemresa i helgen. Dock verkar det inte matcha så bra med tåg tider, mer tror det går att få ihop om Nalle kan åka hem med Simon redan imorgon. Samtidigt som jag halvkänner för att stanna kvar här men enbart för det är sååå jobbigt att lämna allt där hemma. Får sån enorm seperationsångest när jag åker upp hit igen. Men som jag känner nu så tar jag chansen och åker hem!
 
Då kan jag även fixa till rappoten i min andra dator med rätt program. Så kan jag dämpa ridsuget och dämpa saknaden av Simon och allt annat där hemma!
 
Så måste ringa Simon tidigt imorgon och tacka ja till biljetten ;)
 
Ni får sova gott, puss
 
 
#1 - Anonym

Vad kul att du kommer hem😘

Svar: Ja verkligen 😀
Ellen Svahn