Från balklänning till tentaplugg
Igår var den stora dagen, balen på slottet. Jag tänker att de får ett eget inlägg sen. Men de senaste dagarna har jag mest varit nervös, pirrig och stressad, haha. Vad en bal kan ställa till det. Samtidigt har jag försökt underhålla mig med plugg, kemiplugg. Den där kursen är verkligen skitsvår, har nog sagt det ett antal gånger nu...
 
Nu ska jag ägna två dagar till att plugga inför tentan på fredag, just nu är det kaos i huvudet över den. Just nu känns det som jag inte kan någonting, riktigt jobbig känsla när den är så snart. Måste verkligen re ut problemet med kursen nu, så jag kan lägga den åt sidan.
 
Annars känner jag mig nästan lite bakis idag, även om jag inte drukigt några bakisgivade drycker. Men det beror nog på att vi var hemma sent i natt och jag la mig vid 3. Klart man är sliten, när alla spänningar släpper över det också.
 
Snart kommer Erica hit så ska vi försöka hjälpa och peppa varandra inför våra omtentor.
 
Ha en härlig söndag, puss