Morgonbabbel
Tisdag, värsta dagen i veckan, men inte denna tisdagen eftersom den är "ledig". Alltså kan jag sitta inne hela dagen och dyka ner i plugget.
Emma kommer nog hit idag och så vrålpluggar vi lite tillsammans.
 
Jag tidsinställde två inlägg förra veckan, men det måste blivit något fel, då de aldrig kom upp. Så typsikt när jag väl vara lite duktig på det, hehe. Så de inläggen får komma upp idag och i morgon.
 
Vad vill ni läsa om här? Jag har några tankar och rubriker, tycker ni dessa låter intressant?
*Bilder från sommaren
*Inköpta saker
*Matvanor
*Blommor och växter
*Tankar om alkohol
 
Är det något som ni kan tycka kul att läsa om?
 
Nu måste jag ta tag i det som ska tas tag i.
 
Puss
 
 
#1 - Sara

jag vill oxå ha en ledig tisdag, fusk!

Svar: Jo, om man ändå kunde vara helt fri och ledig...
Ellen Svahn