Äntligen i fas!

Idag har jag faktiskt varit riktigt flitig. För fösta gången på länge höll jag mig till mina plugg planer även om jag gjorde annat oplanerat också.

Då får man vara nöjd över sig själv, eller hur?

Jag cyklade bort till Emma och hjälpte henne in med ett skåp som hon köpt. Efter det cykla vi hem till NalleBus och så fick han följa med på en cykeltur. Vi var ute i över en timme i det super fina vädret. Så härligt! Nalle passade på att ta ett ofrivilligt dopp i ån också 😉

När Emma gick dök jag ner i plugget igen, då var klockan runt 16. Jag lagade lite mat och fortsatte plugga fram till 21 och blev heelt klar med det jag tänkt mig! Så i morgon kan jag fokusera på seminarie frågorna till på måndag och sen börja repitera och läsa på. Lika bra att börja med tentaplugget direkt!

Ska försöka klämma in ett träningspass i morgon med, köra lite mage och balans. Får se om jag kan få in lite ben övning också.

Nää, numär jag jättetrött!

Puss

#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en flitig dag! :)

Svar: Ja, verkligen!
Ellen Svahn