Ny vecka, nya tag
Jag var såå trött och off igår, kände mig riktigt nere. Vet ingen direkt anledning, tror det är den "vanliga" pluggstressen och saknade av allt hemma som gnager mitt i ensamheten. Jag lyckades få ihop några pluggtimmar iallafall. Nalle fick en lång springrunda bredvid cykeln på en timme, direkt efter det så körde jag igång ett träningspass på youtube på 30min. Men någonting hände, jag blev helt matt och illamående, tror jag var lite förhungrig. Så jag avbröt faktiskt efter typ 20min, det gick bara inte mer. Så jag ställde mig och lagade mat istället. Mådde lite bättre efter det som tur var.
På kvällen blev det lite vardagslyx med hårinpackning, ansiktsmask och god kvällsmat framför TV:n. Dock höll jag på och somna med allt kladd överallt, haha, Hade sett snyggt ut va? Orkade knappt ställa mig i duschen och skölja av allt. En lite kvällrunda med Nalle sen däckade jag som en stock i sängen.
 
Idag känner jag mig lite mer energifull, även om jag är seg. Överväger att sätta mig och plugga i en timme, eller om jag ska dammsuga? Känns bättre att dammsuga nu och plugga efter skolan, då jag ändå ska sammanfatta seminariefrågorna. Aja, vi får se.
 
Nu har jag suttit och tagit massor med selfies, till nya passerkortet. Hemskt! Innan har det bara varit vanliga gråa plastkort med Uppsala Univeristets loggan, men nu gör de om alla så man måste ha ett foto på sig själv. Hemskt att gå runt med det... Usch... Hoppas bara på att bilden jag valde blir godkänd nu, blev ändå okej nöjd.
 
Kanske skulle sätta på hög musik och sjunga lite så kanske jag blir piggare? Fast då kommer den djupt sovande Nalle vakna, stackarn. Han sover så tungt just nu att hela hans mun är mosad, öppen, mot golvet.

Jättedålig bild, som är tagen en annan dag när han sov likadant. Men ni måste ju få se!



Nu plinga det i telefonen, ett mail, min bild är redan godkänd! Haha, så bra! Då får jag gå och hämta ut det sen.

Ha en fin dag, puss!