Söndagstjat
God morgon!
 
Då var det dags att dyka ner i plugget igen. Livet är hårt som student, hehe!
 
Förutom plugg tänkte jag unna mig lite vardags lyx ikväll. Långdusch, annsiktsmask, hårinpackning, nagelvård, smörja hela kroppen och sånt där mys. Känner att det var alldeles för länge sen jag unnade mig någonting sånt. Kanske skulle ta sån tid varje söndag, en unna-sig-dag. Det vore inte fel för att hålla sig själv uppe med lite lyx.
 
Nalle ska nog också få sig lite vård, även om han inte alls uppskattar det på samma sätt, haha. Kloklippning och tandvård är inte hans favorit alls, haha. 
 
Är det någonting speciellt ni vill läsa om här? Känns ganska enformigt med att berätta om min dag hela tiden, blir ganska tjatigt va? Lite mer bilder och annat kul?
 
Nog tjatat för stunden, ha en fin dag!
 
Puss!
 
 
#1 - Anonym

👌👍❤

Svar: :D
Ellen Svahn

#2 - Sara

Mer bilder på din vardag, hemmet, plugget, promenader. Förenkla och berätta vad du pluggar just nu, de saker du tycker är mest intressanta. Detta är lite vad jag är nyfiken på😜 Kram

Svar: Okej, tack för tipsen :D kram!
Ellen Svahn