Tentat och klart

Då var första kursen avklarad och tentad. De senaste dagarna har bara bestått av plugg, Nalle promenader, plugg, mat, plugg, sova, plugg, plugg osv. Så jag har inte sett någon större anledning att uppdatera er om det ;) Som ni förstår har det inte funnits tid för andra typer av inlägg heller.

Igår efter tentan firade vi med utgång, jag, Erika, Mika och Mathilda från klassen och givetvis massor annat folk. Vi dansade och höll igång ända till stängning. Träffade väldigt mycket folk från "äldre" klasser som vi kände, så kul att komma ut igen!

Idag är det inskrivning för nya kursen, just exakt nu faktiskt! Det är farmakologi som är på tur men samtidigt börjar Allmäna kemi kursen som jag har omtenta i. Så det blir tufft i schemst fram över.

Skönt nog har min fot blivit helt bra, den gör inget ont alls längre. Enbart lite svullen och instabil. Men jag klarade en hel kväll/natt med dans utan problem!

Så idag går jag i mina "vanliga" skor för försts gången igen utan att behöva dra ut och bredda skosnören.

Puss

#1 - Sara

Heja, Heja!!!

Svar: 😀
Ellen Svahn