Njuter av sommar

I söndags tog vi cyklarna bort till sjön och la oss i sanden en stund. Efterlängtat och såå härligt. Jag hade med mig Therése Lindgrens bok som jag fick i julklapp. Jag blev helt fast direkt och ville inte sluta läsa. La mig i hängmattan en timme på kvällen och läste vidare. Har kommit halvvägs nu. 



I torsdags slutade jag jobbet vid halv ett. Åkte direkt ut till mamma och red två små rundor med Julia i värmen. Så mysigt med sällskap. På kvällen fick jag och Volmar sällskap av Elin och Ida. Tre turer på en dag, varför inte 😉

Igår kväll tog Simon och jag ut Volmar på sin första körtur för sommaren. Han skötte sig såå bra. Jag var rädd att han skulle bli för glad och taggad. Helt lagom cool och lugn. Nalle fick följa med och gå bredvid, även han skötte sig exemplasiskt. Han gillar att testa gränserna och sticka iväg ibland. Inte denna gången !

Det var lite kort vad som hänt senarte tiden. Har varit väldigt mycket jobb som sagt!


Puss 😘

#1 - Sara

Jasså ni tog premiärtur med finvagnen😃

Svar: Japp, "ful vagnen" är inte i körbart skick just nu ;)
Ellen Svahn