Nu händer det grejer här
Jag har äntligen tagit mig lite tid att börja fixa med designen. Det är i princip helt klart förutom att jag ska ändra alla bilder. Eftersom kamera batteriet är helt dött nu så kan jag inte ladda över bilderna vi tog häromdagen till den här datorn utan har fått skicka de via laptopen som har minneskortläsare.
 
När jag då laddar upp bilderna i photoshop syns det så tydligt att det inte är orginal/ rätt kvalité så bilderna blir så oskarpa. Så jag väntar till helgen med att fixa det.
 
Mamma och Håkan tog sig en sväng till Uppsala, haha. Hämta mina saker och ha lite semester samtidigt.
 
Dock lyckas jag inte ändra bilden här på sidan ---> 
Jag har bytt bild överallt där man kan byta bild men ändå är den gamla kvar där? Knäppt!
 
Nu ska jag till Gränna med mina apotekskollegor!
 
Puss