Tiden springer

Att börja ett nytt inlägg är alltid lika svårt. Jag vet inte vart jag ska inleda med orden fastnar varje gång. Det låter alltid lite för rakt på sak enligt mig. Ska försöka blunda för det och bara köra på.

Jag har somnat med lite små ångest de senaste nätterna. Det gnager i mig att tiden går så otroligt fort, jag har redan varit hemma i en månad. Usch, vad har jag gjort hela den tiden?! Egentligen helt rätt saker. Jag har jobbat, väldigt mycket. På ledig tid har jag ridit och städat i ordning hemma för att  få det fint för sommaren. Jag år inte redo för att  en ny termin ska börja då pass snart. Samtidigt som jag såklart bara vill bli helt klar så snabbt som möjligt.


I morgon ska jag åka ut till pappa och farmor. Då ska jag ta tillvara på tillfället och samtidigt träffa två vänner när jag ändå har vägarna förbi. 

I natt sover jag min fjärde natt på jobbet och det känns riktigt okej nu. Det kommer vara jobbigt att säga hejdå och lämna detta efter sommaren. Hatar avslut på de sättet. 

Jag började detta inlägget på datorn men fortsatte klart det i appen. Appen har ändrats en hel del sen jag hade blogg period senast. En del har ändrats till både det bättre och sämre, väldigt ovant. 

Snart slår klockan tolv, dags att somna. Dagen börjar vid halv åtta/åtta. 

Kram ❤️