Nyheter....
Råkade ta en paus mitt i allt pluggande och läste gamla inlägg på min egen blogg och blev så blogg-sugen igen. Det är ju faktiskt så himla kul. Dock vet jag varför jag tappar det hela tiden nu. Dagarna ser i princip likadana ut, lika tråkiga och enformiga. Det fanns så mycket mer att skriva om innan jag flyttade hit till Uppsala.
 
Längtar tillbaka
 
Ja, nu har det förvisso hänt en hel del saker sen jag skrev senast.
  • Simon har hälsat på
  • Jag har fyllt år
  • Mamma, Håkan och Sam har hälsat på
  • Tre tentor har skrivits
  • Det har snöat
  • Det har regnat
  • Det är konstant mörkt ute
  • Jag pluggar och pluggar och pluggar lite till
  • Jag har trillat ner på botten av botten och stängt in mig totalt
  • Jag har börjat klättra upp igen
  • Jag har hittat en bra studie teknik som hjälper mig jättemycket
  • Jag har insett en massor saker, som jag blundat för innan
  • Jag har börjat uppskatta mitt egna sällskap
Haha, ja vad ska man säga...
 
Har ni koll på årets alla julklappar? Blev alla inköpta under denna svarta helg som just varit? Eller har ni vågat vägra shoppa?
 
Jag har enbart en att köpa in i år, hur bra och skönt?
 
Annars har jag börjat planera min hemresa... som kommer ske helgen den 15/12, gött att komma hem tidigt och få några dagar innan jul.
Kanske skulle slå till med julpynt i år då? Hehe, tror inte Simon hade uppskattat det allt för mycket...det lär få vara kvar till sommaren i så fall. Mysigt...
 
På lördag skriver jag årets sista tenta. Ska man räkna upp hur många jag skrivit i år? Har blivit sex stycket denna terminen, sju med den på lördag... Kul när det egentligen bara hade kunnat vara två.... Synd att man inte alltid är ett ljushuvud och bäst.
 
Just nu läser vi kursen som jag har längtat efter såå länge. Farmakoterapi med egenvård. Bästa!
Är så peppad. Man får inte vara allt för hypokondisk bara, haha.
 
Ha det fin, puss :*
 
 
 
#1 - Sara

Vad roligt att du hittat inspiratiomntill detta blogginlägg, alltid roligt att läsa.
Man blir ju lite nyfiken på vad du har insett för massa saker, som du blundat för innan...
Kram

Svar: Haha, jo, oj, det är kanske lite väl privat och risk för att hänga ut någon om jag skriver det här :)
Ellen Svahn