Pluggtankar och planer
Det blev en lång tysnad. Jag tenta pluggade helt enkelt. Jag skrev den i fredags och hoppas verkligen jag klarar den nu, orkar inte ha den efter mig en gång till. Haha.
 
Nu ska jag försöka komma ikapp och hänga med i ordinarie kursen, galenik som jag kallar den. Den är faktiskt väldigt intressant bara de att vissa föreläsare inte är så jättekul att lyssna på. Idag hade vi en som stod mest och mumlade och stressade igenom allt. Trots att en elev sa till att han skulle prata högre. Sånt är sååå frustrerande, suck.
 
Som läget ser ut nu kommer bästa Emma hit på torsdag och så stannar hon en vecka om jag får bestämma. Om det mot förmodan inte blir så ska jag försöka tvinga upp mamma hit nästa vecka. Jag har labb då i tre dagar, så det skulle underlätta och vara så skönt om någon kunde vara hemma med Nalle. Sen åker jag heeeeeeem! Jag kan stanna länge då, hela två veckor, huur bra?! Gissa på vem som är super mega glad åt detta :D
 
Jag har otrolig hemlängtan redan, eller ja, det har jag haft sen jag satte foten här uppe typ. Haha. Gråten en skvätt om dagen i saknad. Jag vill vara hos min Simon nu, hela tiden. Saknar honom så det gör ont inom bords. <3
 
Den 9 oktober är det tenta för galeniken, sen har jag en tenta efter mig som jag hoppade helt och hållet förra terminen för att klara en spärrtenta. Farmakognosi den 20 oktober, den med växt läkemedel om ni minns? Det är verkligen dubbel plugg hela denna terminen, suck. Det är svårt att komma i fatt, tyvärr men jag vill inte ge mig med att lösa det här så snabbt det går!
 
Så ser det ut lite framöver för mig. 
Har du några önske mål på läsning här? Eller är det bara kul att jag skriver vad jag gör om dagarna?
 
Puss