Låter tankarna sväva utan något slut med ett stort mål
Tre timmars föreläsning idag, dock borde de lagt in en fjärde timme då föreläsaren fick snabba på och hoppa över lite för att hinna. Ganska dåligt enligt mig... Det ska alltid finnas något att klaga på...
 
När jag kom innanför dörren efter skolan slogs jag emot en obekväm lukt. Jag förstod snabbt att Nalle måste ha gjort något som inte ska göras inom hus. Av någon okänd anledning har hade han kräks. Givetvis i sängen. Bläää... Så det var bara att släpa in allt "blött" i duschen och göra det bästa av saken när man inte har tvättmaskin bokad förens på torsdag... 
Nalle studsa runt och var lika glad som vanligt så antagligen har han bara fått i sig något som inte hör hemma i magen.
 
Annars har jag kollat på en webbföreläsning, diskat, lagat pannkakor och tränat lite snabbt. Jag hade tänkt börja läsa på om min presentationsövning men jag har planerat framtid med Simon istället. Haha, såå mycket roligare just nu. 

Ska slänga mig i sängen nu, har blivit några allt för sena kvällar. Tappade min dygnrytm ruskigt snabbt där och går och är ständigt trött. Det tär på motivationen, även om jag vet vad jag vill.
 
Räknar ner dagarna till hemfärd.
 
Puss