Biljetten är bokat!

Såklart kan jag inte hålla mig ifrån en hemresa! Speciellt inte när det är längre "ledigt" också. Nu är jag taggad på att få landa i mitt bo några dagar.

Idag har det regnat och regnat. Jag har blivi dyngsur om fötterna fyra omgångar, livet som cyklist och hundägare...
Jag var kommit igång bra med min labbrapport, även om jag drog ut och segade sönder tiden, haha! När man surfar runt för att hitta bästa och mest prisvärda biljetten istället. Sen rensar jag även i minnet på mobilen. Typiskt mig.
Har fått iväg några mail som var välbehövda. Så kör på dubbeltenta den 29november, usch usch. Men tror jag ändå tjänar på det.

Har fått ett efterlängtat samtal ända från Australien från bästa Anna! Så härligt att kunna prata en stund. Till och med utan försdröjning, såå roligt!

Nu sitter jag nysuschad i myskläder i soffan med en smoothie och frukt. Nya favoritfrukten faktiskt, så god. Och billig 😉

Ha en mysig kväll, puss