På återseende

Då var de där två långa veckorna slut. Vart tog tiden vägen?! Der flög ju förbi som en vanlig helg. 


Nu räknar jag ner dagarna till jul!

Tror det blir en hemresa helgen efter jag fyllt. Då har vi precis börjat ny kurs och det brukar inte krävas så intensivt plugg då. 

Jag måste lära mig att packa mer smart också. Nu är min väska verkligen knöka full. Inte en enda liten partikel till går ner 😉. Den är vrål tung, skulle nästan ta och väga den. Det är ganska så otympligt och jobbigt att bära runt på. Jag vill inte ha rull väska när Nalle är med heller. Problemet nu är att jag inte får upp varken bok, häfte eller papper för att plugga. Då måste jag plocka ut en del vilket inte känns så kul på tåget. Annars är det väldigt bra läsa på tid, när man reser. 

Denna resan slog jag upp föreläsningsmaterialet i mobilen och läste igenom slidesen, men där står inte några anteckningar med... pest eller kolera typ. 

Nalle har blivit så otoligt lugn på tågresorna nu med, så han ger mig verkligen en chans till att plugga.

Nu är vi straxt i stockholm och ska byta tåg. Jag är 100 kg extra, haha. 

Puss