Hej ljuva hem
Borta bra men hemma bäst, alla dagar i veckan!
 
Äntligen har jag kunnat ta chansen att åka hem och få stanna ett bra tag. Givetvis ska både jag och Simon pricka in varsin förkylning nu, opassande. Därför har vi tagit det väldigt lugnt i helgen, två riktigta slödagar. Igår tog jag en åktur till Mjölby och häsade på Cornelia. ÄNTLIGEN! Vi har enbart setts en gång på heela sommaren. Hur sjukt är inte det, att man aldrig träffar sin allra närmsta vän? Tur att vi vet så väl vart vi har varandra.
 
Nu kommer dagarna bestå av plugg, plugg och åter plugg. Såklart kommer jag klämma in några ridturer och besök. För pauser är också bra. Dock har jag ingen bil utan får nöja mig med mopeden. *15 år igen*
 
Sitter och överväger om jag ska ge mig ut på en lite ridtur redan idag. Hmm, vädret lockar lagom mycket just nu. Solen skiner imellan åt och det är lagom behagligt varmt. 
 
 
Puss