Ett år kvar till mål!
Kan ni förstå att 2018 är här och mitt sista år i Uppsala. Helt sjuk känsla i kroppen. Att det redan har gått två hela år sen jag flyttade upp hit.
 
Har ni haft en fin jul och ett bra nyår? Kanske julledigt eller varit iväg och rest?
 
Jag åkte hem till småland redan den 16 december. Simon kom upp och överaskade mig en dag tidigare än vi planerat, så han sov en natt här sen åkte vi hem.
Såklart har jag hunnit med att rida en hel del. Även träffat en del vänner, pluggat, firat jul och nyår, jobbat och varit iväg på min livsförsta möhippa för min barndomsvän.
 
I söndags satte jag mig i bilen, helt själv, och styrde uppåt landet. Totalt tog det ganska exakt fem timmar och fem minuter. Kan säga att min rumpa sov när jag kom fram. Stannade två gånger, en i Mjölby och fyllde på spolarvätska och sedan i Norrköping där jag träffade Emma och åt lite och tog med en del av hennes packning upp. 
Igår hade jag min munta i egenvårdskursen, det känns som det gick bra, men som vanligt vill jag inte dra några förhastade slutsatser och få falska förhoppningar.
Givetvis har vi obligatosikt på torsdag, så jag måste stanna ett par dagar här uppe. Varför jag åker hem igen är för att vi ska på bröllop på lördag. Så blir det att ta tåget upp på söndag igen.
 
Nalle och Emma följer med mig upp och vi blir sambos för ett tag. Emma kommer bo hos mig i ca. 3 veckor innan hon får sin egen lägenhet. Jag känner mig faktiskt ganska taggad på det. Det kommer bli trångt men ändå mysigt och skönt med sällskap!
 
Har ni några nyårslöften?
Jag har aldrig haft något jätteseriöst och det har aldrig varit någon grej i våran familj. För några årsen lovade jag mig att börja med balsammetoden och det höll jag ända tills nu, haha. Det jag funderat på är om jag ska sätta ett veckolöfte här, på bloggen. Att lägga upp minst ett inlägg i veckan, det borde jag kunna fixa ju!
 
Ha det fin och god fortsättning!
Puss