Sista september
Denna dag har jag verkligen unnat mig själv hemmalyx. Lite guldkant på vardagen. Plöjt igenom massor PH avsnitt. Haft annsiktsmask, hårinpackning, fixat naglarna och tagit en lång dusch. riktigt skönt!

Jag lyckades surfa slut på nätet också, precis vad jag ville. 

Unna dig lite vardagslyx, för det är Dy värd! 



#1 - Sara

Tycker det är svårt att ta sig den tiden, hur lyckas du?

Svar: Jo, det kan vara svårt. Men jag brukar bara släppa allt, det finns en dag i morgon också. Allt annat får vänta en dag, eller så kan man gör saker undertiden. Ta på masken och inpackningen och starta en tvätt, disk eller elda. Då har man ju gjort någon nytta. Eller om man vill se ett bra program på tv, då kan man ju ha fixat sig klart till dess och måla naglarna till programmet. Du får komma hit så får vi ha lite hemma spa tillsammans :D
Ellen Svahn