Trött och rörig

God kväll vänner. Jag är helt slut nu. Det var en ganska intensiv dag igår och så en konstig dag idag. Vill bara krypa ner och sova nu, vilket jag ska snart.

Precis när jag slutade jobbet igår så ringde mamma och sa att deras får hade rymt. Så jag åkte dit direkt och leta och sprang runt om en galning utan resultat alls. Vi fick helt enkelt ge upp, jag hade ju hundarna hemma som väntade med.
Åkte hem, åt, rastade vovvarna lite snabbt och hoppade med dem in i bilen mot pappa där lite mer jobb väntade. Mer eller mindre frivilligt, pengar behövs för studenter som ni förstår. Jag hann dock inte med så mycket eftersom jag blev sen dit. Men hann börja på ett flertimmars projekt iallafall.

Allt det där ska sorteras upp och ställas dit på hyllor...

Efter lite fika hos farmor kom en barndomsvän på besök och vi snackade om gamla minnen och andra hemligheter.

Så började denna morgonen lite knäppt med... Så nu ska jag soova.

Puss

#1 - Sara

Lycka till!

Svar: Tack!
Ellen Svahn