Dagarna är tvillingar

Det finns inte så mycket att berätta om hur dagarna ser ut. Den ena är den andra lik. Äter, skiter, pluggar, sover...osv. 


Idag hade vi iallafall bara två timmar föreläsning. Jag kom tid dyngsur, haha. Klantig och naiv och tror inte man blir blöt av regn...
Direkt efter det drog Jennifer och jag ner på stan. Vi ville kolla in det nya öppnade Sephora - smink himeln. Det fanns så mycket fint och kul, med bra personal. Som dessutom var skitsnyggt och vågat sminkad. 
Jag ville in på Hunkermöller för att köpa trosor. Det var 9st för 335kr, har kollat in det på nätet under sommaren. Men inte riktigt vågat beställa med tanke på frakt krångel, storlek och kvalité. 
Peronalen var så bra och trevlig och hjälpte oss till rätt storlekar, former och färger. Jag kom ut med 9st trosor och en bh. Bhn var inte helt planerad men kunde helt ärligt inte motstå. Jag har länge velat ha en neutral och enkel som inte syns igenom i varken färg eller detaljer genom tröjor. Jag har aldrig köpt en så dyr bh, men heller aldrig haft på mig en så skön. Fördelen med att vara student är rabatter 10% på bhn, hehe. 

Nu på eftermiddagen har jag försökt plugga vidare med infektionsbiologin. Men har svårt att fokusera och vägleda mig själv vidare. Bara kämpa vidare. 

Nu kollar jag på nya säsongen av lyxfällan. Kan vara bra innan jag tömmer hela min plånbok 😉

Puss