Dags att väcka till liv
Jag har fått önskningar om att börja skriva igen. I alla fall lite under sommaren, uppdatera om vad som händer och hur det går med hästarna och ridningen. Så jag tänker helt kravlöst och väldigt sporadiskt skriva lite här när jag hinner och känner för det.
 
Allra mest skulle jag vilja sitta och fixa iordning en snyggare och mer uppdaterad design/layout, haha. Det är ju så roligt att få till det snyggt.
 
Jag har även haft funderingar på att lyckas slå ihop mina två bloggar här på blogg.se så att adressen blir puckopellen.blo.... vilket är den jag hade från allra första början. Men vet inte om det ens är värt bestyret att fixa med. Läser ens någon bloggar längre? Känns som alla har hoppat över till youtube eller instagram. (inklusive mig).
 
Tiden har gått fort, jag har redan varit hemma i tre veckor. Det skrämmer mig faktiskt lite, tiden bara försvinner.
Jag kommer jobba väldigt mycket i sommar, jag har två schemalagda jobb plus att pappa vill ha lite extra hjälp som vanligt på sommaren. Just nu ser jag helt ärligt mest pengar framför mig, så jag klarar resten av studie tiden lite bättre.
 
Vi tar det här startskotten nu och ser vart det leder.
 
Är det någonting speciellt ni vill att jag skriver om, säg gärna till då!
 
Kram :D