Lämna och gå vidare till nästa
Ne, jag är besviken. Tentan kändes inget bra alls. Hatar den känslan. Usch, här har man haft två veckor med alla möjligheter till plugg och tid men det var tydligen ändå inte tillräckligt. Det skär i kroppen.
 
Men vad ska jag göra åt det nu? Gjort är gjort. Jag får ta igen det sen...
 
Nu väntar snart en till tenta, nästa fredag, den 20, då är det dags för farmakognosin. Den har jag aldrig skrivit innan så detta är mitt första försök. Men jag tycker den kursen är rolig så den ska nog gå bättre.
 
Idag har jag ändå försökt chilla lite men ändå gjort lite nytta. Tittat och börjat lite med plugg, städat och packat upp, lagat mat + matlådor och lite så.
 
Det ska ändå bli skönt med lite rutiner igen, jag har varit ganska slarvig med det den här terminen. Få lite struktur i vardagen. Dock kommer det bli kämpiga veckor, då den nya kursen har väldigt långa dagar vilket innebär att jag måste cykla hem över lunchen för att gå med Nalle. Samtidigt som jag inte förstår hur man ska orka sitta på 8 timmar föreläsning på en dag? Flera dagar i veckan? När jag dessutom har en annan kurs att tentaplugga till, fy. Jag får verkligen blunda och köra nu. 
 
Tråkigt nog får man välja bort andra val, så som hemresor och bal. 
 
Ni vet vart ni hittar mig tiden fram till jul...
 
Puss
#1 - Emma

Jag tror på dig Ellen!!! Kämpa på!! Puss o kram

#2 - Emma

Jag tror på dig Ellen!!! Kämpa på!! Puss o kram

Svar: Taack 😘
Ellen Svahn

#3 - Sara

Pepp kommer med posten 😄

Svar: Jaa, det kom idag 😀 tack så mycket!
Ellen Svahn