Ny på jobbet!
Ja, så var även den semestern över i en vindpust. Nästan iallafall, det har varit två toppen veckor, men en vecka till hade suttit fint....

Så idag började allvaret igen plus lite till. Nu räcker det inte med ett jobb utan nu ska man ha två. Eller? Haha, jag testar det ett tag så får jag se hur länge det funkar. Så i morse vid 2.30 ringde klockan, tidningsdags. Åter igen vid 7.30. 

Idag var alltså första dagen på "nya" jobbet. Nu mer är jag kassabiträde på Apoteket. Coooolt! Har faktiskt gått lite bredvid under semester, 3 dagar 2 timmar typ. Jobbade där i oktober förra året så helt nytt är det inte. Nu har jag dock lite mer uppgifter, städa, plocka varor och kassan. Ärligtalat, hur kul som helst!

Första dagen, det gick bra. Något nervös över kassa, man vill ju inte göra fel. Sen kan jag ju inte heller svara på alla frågor utan får be om hjälp. Men det löste sig. Körde all in med de två första kunderna, "do you talk english"? (Ooooh nooo, skrek mitt huvud) Ut om ett "Yäääääs, ö bitt!" hahaha!

Tog en snabb bild, den blev så snabb så fokuset han inte med.