Nedräkningen kan börja!
Söndagkväll. Den kan väl få bli lång? Så lång att den räcker ända till torsdag!
 
För på torsdag ska jag åka HEEEEEEEM!!!
Äntligen, inte en sekund för tidigt. Längtar så jag spricker nu. Idag har det gått exakt 40 dagar sen jag flyttade hit.
40 dagar sen jag var hemma och sa hejdå till kollegor, katterna och hemmet. Det är 40 dagarsen jag var i en annan stad än Uppsala, 40 dagar sen jag jag körde bil senast, 40 dagar sen jag hade chans att sitta på en hästrygg.
 
40 dagar!
 
Men det kommer bli ytterligare några dagar, så vi säger 45 dagar, så låter det ännu lite värre, haha!
 
Det börjar verkligen krypa i kroppen efter lantluft och ett helt hus att röra sig i. Längtar!
 
Tåget är bokat, det blir ingen billig resa men det får den vara värd! Nu valde jag platsbiljett vilket kostade 53:- exktra, men det känns snällast mot Nalle första gången han åker tåg att vi vet vart vi ska sitta och har garanterad en "bra" plats i djurvagnen. Hoppas han sköter sig nu bara. Vi kommer byta i Norrköping och Mjölby, vilket känns helt okej. Glad att vi slipper Stockholm Centralsation, phuu! Stackars djur för att vara där.
 
Varför är jag så bra på dessa röriga, babbliga inlägg? Haha. Lite lyckorus som behövdes ut.
 
Ha det fint, puss!