God morgon - god middag

Jag tog en morgon promenad bild men glömde skriva ett inlägg, haha. Så typiskt. Det var riktigt mörk då, ovant, kändes som det var kväll.

Vi började med föreläsning redan vid 8.15 idag. Man är inte allt för van att börja så tidigt. Nytt ämne/del idag, läkemedel mot smärta och nerver typ. Det skulle hålla på ända till 12 men vi sluta typ 10.45. Rätt skönt då jag mest satt och hosta och kände mig tung i kroppen.

Vi hämtade ut våra tentor på rasten. Jag hade verkligen turen på min sida. Ett poäng över godkänd gränsen. Ett ynka poäng! Dock hade jag svarat såå galet på en fråga som jag verkligen kunde. Fattar inte alls vad jag gjort, för jag minns den och vet att jag var så tacksam att den var så lätt gjord. Tur att jag ändå fick ihop poäng över gränsen annars hade jag aldrig förlåtit mig själv för den missen. 🙈

Nalle har fått sig en promenad med långlina nu vilket han verkade uppskatta. Nu står maten på spisen, det blir falafel och egengjord pommes.

Resten av dagen ska spenderas bland kemi papprerna.