Hinna med lite av allt

Fredagen flög förbi och jag blev särbo igen. Hihi.

Direkt efter skolan drog jag och Jennifer till gymet och pumpade lite muskler. Såå kul att träna! Det känns mer idag än vad det gjorde efter förra passet. Är mottligt sugen på gymkort nu men tror det blir mer träningsredskap här hemma istället. Har kikat lite på biltema och jula, billigt med ändå okej bra.



Jennifer flyttade ut efter träningen. Det blev väldigt tyst och tomt på engång. Haha. Ingen som sjunger på toa längre.

Idag snoozade jag en stund, var såå seg och morgondrömde mellan snoozningarna.

Nu har jag pluggat i typ två timmar. Har fyra sidor kvar i ett häfte och sen senaste om respiration. Vilket är 5h föreläsnings timmar långt. Mitt mål är att bli klar med båda två idag.

Nu har jag lunchat lite och ska hoppa iväg på cykeln bort till Emma. Ska hjälpa henne bära hem en hylla. Efter det ska jag in en snabbis på ICA och köpa fil och mjölk typ.

Ha det fint! Puss