Måste lära mig att skriva rubriker

Då var helgen slut. Det känns som om jag inte har hunnit plugga så mycket ändå är det de jag gjort hela dagen, typ. Förutom när jag lagat mat, gått med Nalle och handlat. Aja, jag fick frågorna gjort och en sammanfattning. Pluggandet tar så sjukt mycket tid. Man kan lätt sitta med en fråga/problem/undran i över en timme innan det har löst sig. ETT problem liksom, sjukt. Tur att kursen är riktigt intressant, det blir så mycket lättatre då.

Sprang ner till Ica nu på kvällen för att utnyttja en 10% check... Några hundralappar fattigare och ca. 56kr tjänade... Ibland undrar man om det är värt det? Men nu känns det som jag lyckats bunkra upp med mat för månader framåt. Det är sån skillnad att laga mat till en person istället för till två plus matlådor varje dag. Maten räcker så mycket längre. Måste ju se någonting positivt med det iallafall.

Nu sitter jag bänkad i soffan framför Wallander, mottligt trött och ska nog snart ge upp och krypa ner istället.

Sov gott, puss.