Skor från HM
I år firar den Farmacevtiska studentkåren 120år med en bal på slottet. Hur häftigt att få gå på en bal, på ett slott!? Klart jag måste gå på det, även om det svider i plånboken, hehe. Klänningen har jag redan, dock skulle ett par nya skor vara bra. De jag har får jag fuktansvärt ont i fötterna av. Skorna måste nämligen uppfylla några krav, täckt häl och tå. Dessutom är balen i oktober så det kommer inte vara super varmt heller. Jag är inte beredd att lägga flera hundra på ett par skor, så jag tänker försöka vara lite smart och ekonomisk. De ska inte kosta med än absolut 600:- och jag ska kunna använda de flera gånger även när det inte är bal. Alltså, de kommer knappast synas under min klänning ändå, så snygga, bekväma och användbara är prio ett. 
Klänningen är för lång, så jag måste ha lite klack på skorna, annars hade jag lika väl tagit mina vanliga kängor eller nått, men det kommer bli jobbigt att trampa på tyget hela tiden då.
 
 
Har kikat lite på olika sajter, men de flesta blir på tok för dyra. Slank in på HM:s hemsida, som inte är lika dyra och som man även kan gå till butik och pröva i, vilket är jättebra!

Valet just nu är mellan dessa, vilka tycker ni är snyggast?

299:-

299:-

349:-

Bilderna är lånade från HM.se

Just nu lutar det åt någon av de bruna. Ska kolla lite hur höga jag behöver och se sen vilka som är skönast och snyggast i verkligeheten.

Puss
#1 - Emma

Jag tycker de svarta var snygga :))

Svar: Kommer bli svårt val, är jag rädd för! :O
Ellen Svahn

#2 - Sara

Jag håller på någon av de bruna. De sista är nog väldigt höga!!

Svar: Känslan säger så, men vi får se i verkligheten ;)
Ellen Svahn