Söndagsplugg
Söndag, då är det alltså en vecka sen jag flytta upp hit igen. En vecka sen jag träffa Simon senast och katterna och hästarna. Håller tummarna att han kommer upp nästa helg!
 
Idag var jag lite trögstartad, låg vaken och kollade i en Höökskatalog lite för länge i natt, haha. Drömma kan man väl alltid få göra?
Frukosten är uppäten, Nalle har fått en timmes promenad och köket är diskat och torkat. Nu har jag alla möjligheter till att bara ägna tid åt plugget resten av dagen, precis det jag ville. Jag "bara" totalt två hela häften till att sammanfatta och repetera. Sen ett antal frågor som ska besvaras till morgondagens seminarium. Jag hoppas jag hinner med allt det där idag, hade varit så skönt att vara i fas. Kanske träffar Jennifer idag och svarar på frågorna, vi får se helt enkelt.
 
Ha en fin dag, puss