Livets olika vanor
Det går snabbt att komma in i allt och hitta rätta igen, trots det är det fortfarande lika jobbigt. Samtidigt som jag inte vill klaga så gör jag det ändå. Men hemlängtan är enorm, hela tiden!
 
Igår var vi ute på terminens första amöba-utgång. Det var en kul kväll, lite ensam imellan åt bara, men det är så jag får leva här. Satt och pratade länge med en högstadiekompis som pluggar apotekare här i Uppsala. Så kul att vi träffas igen!
 
Nalle och jag tog en runda med cykeln efter skolan idag. Åkte förbi det fina fältet fuuuullt med solrosor. Måste ta med min bättre kamera dit snart, det är så otroligt fint och häftigt.
 
Jag har börjat kolla och läsa lite på infektionsbiologin i eftermiddag. Var lite slut i huvudet efter 4timmar föreläsning som slutade vid 17. Men man måste ju börja någonstans. I morgon har vi bara 2 timmar i skolan så då kan jag få mer pluggat här hemma.
 
Nu har jag gjort kvällsmat och ska kolla idol och skratta, haha!
 
Puss